Välkommen till våra digitala öppet hus-tillfällen 2024

Funderar du på att studera i höst?
Undrar du hur utbildningen är upplagd? Vad förväntas av mig? Hur fungerar LIA? Hur ser arbetsmarknaden ut efter examen? Ja, vi vet att det kan dyka upp många olika slags frågor hos dig som funderar på att söka en utbildning. Därför anordnar vi på Sjösportskolan digitala informationsträffar för att du förhoppningsvis ska få svar på dessa frågor och funderingar.

Skärgårdsentreprenör

Den 24 april kl. 14.00 -15.00 bjuder Sjösportskolan in till digitalt öppet hus för vår yh-utbildning Skärgårdsentreprenör

Träffen sker digitalt via Teams och du ansluter via länken nedan. Ingen föranmälan krävs.

Under mötet kommer du att få träffa utbildningsledare som berättar om utbildningen och om hur det är att studera på vuxenutbildningen. Du har också möjlighet att ställa frågor.

Anslut HÄR

Marintekniker Miljöoptimering

Den 25 april kl. 14.00 - 15.00 bjuder Sjösportskolan in till digitalt öppet hus för vår yh-utbildning Marintekniker miljöoptimering.

Anslut HÄR

Varmt välkommen önskar vi på Sjösportskolan!